Gyakran Ismételt Kérdések

Személyesen lehet nálatok vásárolni?

Csak webshopon keresztül értékesítjük termékeinket, személyes vásárlásra nincs lehetőség. 

Mi a rendelés menete?

A megrendelés menüpontban részletesen le van írva a megrendelés a menete. 

Ha nem találok egy terméket a webáruházban, hogyan tudok keresni?

A webshop felső részén középen található a kereső mező. Kódszámra, névre, szótagra is tudsz keresni.

Hol tudom jelezni, ha egy termékkel kapcsolatban kéréseim vannak?

A Kosár véglegesítése után a megrendelés alján a megjegyzés rovatba tudod a kódszámra hivatkozva leírni a kívánságaidat.

Rendelés leadása után mennyi idő múlva kapom meg a terméket?

A termékek kiszállítása rendelést követő 10 munkanapon belül történik.
Ha ez technikai okok miatt nem tartható, akkor telefonon vagy e-mailben jelezzük.

Mi a teendő, ha nem tudom folytatni a megrendelést, mert kidobott a webshop?

A rendszer 4 napig tárolja a megrendelt, kosárban levő termékeket az online felületen, ezután automatikusan törlődik.
4 napon belül bármikor tudod folytatni és véglegesíteni az rendelést. 

Hogyan módosíthatom a Kosár tartalmát?

A kosárba helyezett termékek mennyiségét bármikor módosíthatod, vagy teljes tartalmát eltávolíthatod. 
Nyisd meg a Kosarad az oldal tetején található "Kosárban" hivatkozásra kattintva, majd állítsd be a mennyiségeket.
A változtatások után a rendszer azonnal módosítja az adott tétel részösszegét is. 
A "Töröl" gomb segítségével véglegesen eltávolíthatod a tételeket a Kosárból.


Honnan tudom, hogy megkaptátok a rendelésemet?

A rendszer a megrendelés leadását követő rövid időn belül visszaigozoló e-mailt küld a regisztrált e-mail címedre.
Ha ez megtörtént, nyugodt lehetsz, rendelésed feldolgozás alá került.

Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre van lehetőség telefonos egyeztetést követően:
 
Telefonszám: 06 30 96 10 190

Átvétel helye:
3300 Eger, Külsősor u. 8.

Hétfőtől péntekig 8-16 óráig.
 

Utólag tudom módosítani a megrendelésem?

Ha utólag veszed észre, hogy mást rendeltél, mint amit szerettél volna vagy módosítani szeretnél a mennyiségeken, esetleg nincs szükséged
valamelyik megrendelt termékre hívd a 06 30 96 10 190 telefonszámot, hétfőtől péntekig 8-16 óráig segítünk vagy
küljd e-amilt az iroda@centline.hu címre, amiben a rendelésszámra hivatkozva írd meg a változtatásokat 

 

Mi a teendő, ha nem tudok bejelentkezni a felhasználói fiókomba?

Figyelj a kis és nagy betűkre, ne cseréld fel a felhasználóneved és jelszavad.
Abban az esetben ha elfelejtetted jelszavad hívd a következő telefonszámot: 06 30 96 10 190

Mi a teendő, ha selejtesen érkezett az áru?

Minden selejtes terméket cserélünk vagy jóváírunk, ami a szállítás során sérül. 
Ha selejtes terméket kapsz, hívd a 06 30 96 10 190 telefonszámot.